Kg and Grade 1 Text bookနှင့် ဆရာကိုင်စာအုပ်များ

 ဇွန်လ (၁)ရက်နေ့က စပြီး အခြေခံပညာကျောင်းတွင် ပြန်လည်ဖွင့်လှစ်နေပြီပဲဖြစ်ပါတယ်။ ဒီလို ကျောင်းဖွင့်ရာသီမှာ မိမိရဲ့ သားငယ်၊သမီးငယ်၊ တူ၊ တူမငယ်များနဲ့ မောင်လေး၊ ညီမလေးများကို Guide လုပ်ပေးချင်ရင်ပဲဖြစ်စေ၊ ဒါမှမဟုတ် အကြောင်းအမျိုးမျိုးကြောင့် ကျောင်းမတက်ဖြစ်သေးရင်လည်း မိမိသင်ကြားရမယ့် ဘာသာရပ်တွေကို လေ့လာမှုကနေ လစ်ဟင်းမှုမရှိရလေအောင် သူငယ်တန်းမှ ဒဿမတန်းအထိ စာအုပ်များ (Pdf) များကို မျှဝေပေးလိုက်ပါတယ်နော်။ မိမိနဲ့သက်ဆိုင်ရာ အတန်းများအလိုက် ဘာသာရပ်အသီးသီးကို အလွယ်တကူ "Download" ပြုလုပ်ပြီး လေ့လာနိုင်ကြပါစေ။ 

1. KG တန်း (သူငယ်တန်း)
KG ကဗျာ ဘာသာစကား ပုံပြင် ဆရာကိုင် (၁)
http://resources.mmoe.myanmarexam.org/docs/guide/kg1-language-guide.pdf
KG သင်ပြမှုပုံစံ ဆရာလမ်းညွှန် (၂)
http://resources.mmoe.myanmarexam.org/docs/guide/kg2-learning-guide.pdf
KG ဆရာ လမ်းညွှန် (3)
http://resources.mmoe.myanmarexam.org/docs/guide/kg3-teacher-guide.pdf
2. Grade(1) (ပထမတန်း)
သင်ရိုးသစ်အတန်းတွေအတွက် ဆရာကိုင်နှင့် ကျောင်းသုံးစာအုပ်များကို အောက်ဖော်ပြပါ link တွင် လေ့လာနိုင်ပါတယ်။
http://mdep.moe.edu.mm/dbebox/
Grade 1 (Text Books)
မြန်မာစာ
https://www.mediafire.com/file/97iqo6xpsztso84/01.Myanmar_TB_%28outline%29.pdf/file
အင်္ဂလိပ်စာ
https://www.mediafire.com/file/b274prw7hgzvyal/02.English_TB_%2810-01-2017%29_%28outline%29.pdf/file
သင်္ချာ
https://www.mediafire.com/file/sz8l27vewsrzbm7/03.Math_text_book_final.pdf/file
လူမှုရေး
https://www.mediafire.com/file/cc9fhd3vhz5bk45/05.G-1_Social_Study_Text_book_%2810-1-_2017%29%28outline%29.pdf/file
သိပ်ပံ
https://www.mediafire.com/file/kd27d8sa9ex5dlt/04.Science__9-1-2017_TB.pdf/file
စာရိတ္တနှင့်ပြည်သူ့နီတိ
https://www.mediafire.com/file/sj1egg27jjx73xj/07-M%26C-TB%28FO%29.pdf/file
ဘဝတွက်တာ
https://www.mediafire.com/file/tw3j5effxylonjj/06-Life_Skills_TB_10_1_2017.pdf/file
ကာယ
https://www.mediafire.com/file/pjb75ns0j1cbk0m/08-_PE_G1_Textbook_13-1-2017%28NCC_4_back%29outline.pdf/file
အနုပညာဘာသာ (ပန်းချီ)
https://www.mediafire.com/file/u8ui2ffjsypprdy/09-Art_Text_book.pdf/file
အနုပညာဘာသာ (ဂီတ)
https://www.mediafire.com/file/lz9uk6f9qe7ob83/10-Performing_Arts_TB_17_1_2017.pdf/file







Comments